teman tapi mesra

12 Oktober 2010

PETUA HARUMKAN AIR MANI ISTERI

Bahan bahan :
seketul gula batu
1 biji limau nipis size biasa
1 gelas biasa air suam

Cara penyediaannya :
tumbuk gula batu hingga hancur, kemudian masukkan air suam tadi,perah limau nipis tadi ke dalam gelas dan kacau hingga sebati.Minum hingga habis sambil selawat 3x semoga ramuan ini menjadi ubat yang mujarab dengan izin Nya Yang Maha Esa...

Boleh diminum pada waktu pagi atau malam.Petua ini dapat mengharumkan air mani bagi orang perempuan dan petua ini juga dapat melangsingkan badan...Ya, memang betul petua ini amat berkesan kerana saya telah mengamalkan petua ini selama 4 bulan,dan saya amat berpuas hati terutama pada bahagian perut saya amat jelas sekali mengalami perubahan, kalau dulu perut saya ni macam mengandung 4 bulan aje..tapi alhamdulillah
setelah memgamalkan petua ni..perut saya semakin kempisssss.....hehehe
Oppsss, mintak maaflah saya tak ada gambar bahagian "perut" yang nak dikongsikan disini..huhuhu
Cuma saya ada gambar sebelum dan selepas saya menjalani "Ibadah Diet" selama ini...  klik disini : ADAKAH SAYA TELAH KURUS?????

adakah saya telah kurus..??? sebab saya rasa spare part kat badan saya semakin berkurangan..huhuhu,,,kalau betul...yessssssssss!!!!!!

Selamat mencuba ye kengkawan...~ Sharing Is Caring ~

  
ayu razeman

5 ulasan:

  1. setahu saya,org perempuan mana ada air mani, lelaki aje yg keluarkan air mani. wallahualam..

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama :
    saya pun kurang arif dalam bab ini..tapi saya ada info dari I LUV ISLAM.COM pasal air mani dan mazi ni,
    1.Air mani adalah air yang keluar dari kemaluan lelaki dan perempuan apabila seseorang itu telah mencapai ke tahap memuncak kepuasan nafsunya. Ia berwarna putih. Apabila basah ia pekat dan mempunyi bau. Jika ia kering pula ia berdebu akibat digosok.

    Hukumnya wajib mandi bagi orang yang keluar air mani. Air mani ini suci dari segi syarak.

    2.Air wadi - warnanya putih dan cair. Ia sejenis cecair yang keluar dari kemaluan lelaki dan perempuan apabila seseorang itu kepenatan seperti berlari, joging dan lain-lain daripada pekerjaan yang menggunakan tenaga.

    Hukumnya tidak wajib mandi hanya dikehendaki membasuh anggota yang terkena air wadi tersebut. Air wadi ini najis dan tidak sah dibawa solat.

    3. Air Mazi

    Warnanya jernih dan bertali. Ia merupakan air yang keluar dari kemaluan lelaki dan wanita aoabila seseorang itu berada dalam keghairahan (syahwat). Hukumnya tidak wajib mandi setelah keluar air tersebut, Ia najis dan wajib dibasuh anggota yang terkena air mazi dan tidak boleh dibawa solat.

    BalasPadam
  3. salam, kalau tengok pada photo tu mmglah dah kurus atau pn ada diet2 lain ke? blh gak kongsi2 kan..

    BalasPadam
  4. Am: w'salam, ye,sepanjang saya amalkan petua ni saya tak makan nasi jugak selama 2 bulan lebih jugak...cuma makan ratah lauk je atau buat sup dan tomyam sayur..insyaallah ada masa saya post entry pasal diet ...

    BalasPadam
  5. Kalau tgh pregnent bole ke petua ni kite buat?

    BalasPadam