teman tapi mesra

10 November 2010

dush..dushhh...@#$%&^ , ambik ko..rasakan!

Kisah ni berlaku pada hari minggu yang lepas..disebabkan tak ada mood malas pulak nak update blog eh...hari ni ada kerajinan sikit..heheh.Ok alkisahnya begini...

Disuatu malam tepat jam 12.00 malam...tiba tiba perut ni berbunyi la pulak minta diisi....(konon tadi taknak makan nak kecikkan badan la katakan...)aku pun dengan rasa malasnya bangun dari tempat tidur pergi ke dapur untuk cari apa yang boleh buat perut diam sikit....hermmm ,ada epal hijau yang tinggal sebelah je sebelah lagi tak tahu hantu mana makan...kira oklah tu ada jugak benda nak sumbat janji tak heavy sangat pasal nak kecikkan badan nih...aku pun makan lah epal yang separuh tu,,tengah sedap ngunyah tiba tiba
bunyi pintu gate di buka..aku toleh kepintu tapi tak ada orang masuk...hairan, takpelah aku sambung balik makan..lagi sekali tengah syok duk layan epal masam tu,tiba tiba..'krekkkk...bunyi pintu rumah terbuka,aku pun toleh lagi tapi tak ada sesiapa pun...(ingatkan daling aku balik sebab tadi dia keluar pergi minum kat mamaks atas tu...) ngan rasa tak puas hati aku pergi ke depan nak pastikan pintu terbuka atau tidak..sampai je kat pintu,aku tegok elok je tertutup rapat,aku toleh jam kat dinding..dah pukul 12.10 (tak balik lagi ke orang tua nih, bisik hati aku..)..aku buka lampu luar untuk lihat kalau ada orang nak pecah masuk umah ke apa ke...tak ada jugak..dekat 5 minit jugaklah aku duk layan perasaan...bila dah tengok tak ada apa apa aku pun pergi balik ke dapur untuk minum air..sambil minum tu aku terpandang kat bilik aku ngan rasa cuak...sambil melangkah ke bilik dalam hati ni duk berkata kata jugak..'dibuat masa aku bukak pintu bilik ni tiba tiba je ternampak sesuatu apa aku nak buat...huhuhu(bilik aku memang tak pasang lampu waktu tido)..argghhhh itu cuma khayalan je kata aku nak sedapkan hati sendiri...pada hal dalam hati ni rasa cuak jer...bila sampi jer depan pintu aku pun tolak pintu tu tiba tiba
  'nak pergi bilik air..' 
tiba tiba je ada satu suara  garau menyergah aku sambil berkelubung dengan kain putih,apalagi aku pun terkejut tahap gaban cipan semua ada...sampai terkedu tak terkeluar suara aku....ternganga,melopong mulut aku bila terpandang benda putih depan mata...huhuhu,,,rasa kaki aku terus melekat pada lantai..terpaku terus kat lantai tu....tapi setelah di amati rupa makhluk tu barulah aku perasan...lepas tu ngan muka selamba badaknya dia berlalu terus pergi ke bilik air...dalam hati aku berkata siaplah keluar dari bilik air nanti tahula apa aku nak buat....hah, masa ditunggu dah tiba! dia dah keluar dari bilik air..sampai je kat bilik apalagi....
                      * dush..dush gebusss...gedebak gedebuk...@#$%^&@+)*..
                    " ambikkk ..rasakan pada muka!...kacau orang lagi....."
kata aku kepada makhluk tadi...hahahaa..kalau korang nak tahu rupa makhluk tu kan ni ha diaaaa...


inilah rupa suamiku yang buat aku terkejut tahap cipan! huhuhu

tak pasal pasal je kena belasah, hah lain kali suka lagi menyakat oarang ek....nasib baik tak lebam lebam dikerjakan kan..nak tido pun tak boleh malam tu asyik kena gelak je dengan daling,hahaha..tapi yang hairan nya macam mana la pulak daling aku boleh masuk dalam umah dengan sekelip mata je tanpa bunyi kesan tapak kaki pulak tu....ada ilmu ghaib ke apa??? huhuhuuuu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan