teman tapi mesra

30 Januari 2011

HUAHUAHAU, NAMPAK SGT AKU X PERNAH NAIK TRAIN....

Hari jumaat semalam cuti pergi melawat adik aku di Hospital Ipoh...Alhamdulillah dia selamat menjalani pembedahan muka dan peha....kali ni pergi aku tak naik bas,nak try naik keretapi pulak.pada awal nya nak naik keretapi evxpress yang baru tu..tapi bila tanya tiket pukul 2 petang baru ada..terus pergi beli tiket keretapi biasa,nasib aku baik sebab terus dapat tiket pukul 9.30 pagi..kelam kabut turun cari train sebab jam sudah pukul 9.20.sampai bawah je terus naik keretapi..cari cari tempat kosong terus duduk je...pukul 9.30 je terus bergerak...tiba tiba...

kond. tkt: cik,tmpt cik ni slh..
aku:haa..yeke?
kond:ye,tmpt cik kat koc3 seat 12D..klu ikutkan salah ni cik,nnt kt stn Rawang trn tkr tmpt cik..
aku: tp,kaunter ats ckp naik train ni..
Kond:mmglah train ni..tp cik salah tmpt ddk je..
aku: ooo, ok!...
HUAHUAHAU,NMPK SGT AKU X PRNH NAIK TRAIN,SUKAK2 JE DUDUK,INGT NK PEGI KLCC KE..MAIN REDAH JER DUDUK..HUHUUU

Dah tahu diri tu salah boleh lagi tu menjawab kondukter tiket tu..ish ish ish...

Perjalanan naik keretapi lebih lama daripada naik bas...pukul 12.30 tgh hari, tiga jam perjalanan berbanding menaiki bas,Naik bas 2 jam je sudah sampai Ipoh.


♥ U n Me 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan