teman tapi mesra

28 Disember 2011

KEK BATIK DOT DOT...

hehehe.....hari tu tak dapat makan kek batik polkadot sebab along dah habiskan..jadi semalam buatkan lagi sekali kek batik ni...kali ni saya guna biskut jejari dah lebihan biskut dot dot hari tu...kalau nak tengok resepi klik sini --> KEK BATIK POLKADOT

saya susun macam ni kat dalam acuan..heheh..saja sukak² hati saya laa....sebab saya punya kek batik!!!
ulang sampai habis adunan dan biskut tersebuttttt..hihii

dah siap masukkan adunan kedalam acuan, simpan dalam peti sejuk selama 4 jam..atau selama²nya pun tak apa!..hahahaa

setelah dikeluarkan dari peti sejuk..hehehe cantik tak!...

haaaa...tengok tu! My Little Chef tu tak sabar² sibuk nak potong kek dot dot tu.....hihii

inilah rupa kat dalam kek yang saya susun selang seli biskut jejari ngan biskut dot dot tuuu...tapi sayang pisau pemotong tu tak tajam, jadi tak berapa cantik dot dot dia..huhuuuuu

silalah menjamu mata selera ye...hihiii

SELAMAT MENCUBA

♥ U n Me 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan