teman tapi mesra

20 Disember 2010

D'SANTAP ASAM PEDAS

Semalam tiba tiba je "Sihitam Maniskku.." ajak makan Asam Pedas...Alamak! makan lagi...Huhuuuu..sebenar kami kekenyangan sebab baru je makan cucur udang yang aku buat..mana tak masing masing baru lepas bangun tido,semuanya kebulur tahap cipan..hehehe..aku pergilah jugak sebab dah orang nak belanja ni,kalau tak pergi kang majuk plak,,dah tak dapat makan F.R.E.E lagi....
inilah Restoran D'santap Asam Pedas yang terletak di tepi Jalan Genting Kelang,Setapak bersebelahan Kelab Golf...
Antara menu di Asam Pedas, Set Nasi (ulam + sambal belacan) dgn Asam pedas Pari Atau Kembung RM 7..selain ikan pari ada jugak ikan kembung dan pelbagai jenis kepala ikan...
♥ my "Sihitam Manisku.." ♥
....dengan ibu mertuaku
♥ ADIB ~ buah hati pengarang jantung ♥

♥ AQHIL ~ pengubat duka penglipur lara ♥
Set nasi + Asam Pedas Pari (RM7) = Enek Sabariah punyer!
Set nasi + Asam Pedas Ikan Kembung (RM7) = "Sihitam Manisku.." punya...
Nasi Goreng Cina Adib N Aqhil
Saya Punyer! (",)...
hermm..nak makan pun boleh layan bola lagi..kebetulan malam tu ada bolasepa M'sia Vs Vietnam,apalagi bergema satu restoran lah....
Model Asam Pedas..ekekeke
ek eleh..adik pun layan bola jugak ke?
Along yang tidak suka makan!..tapi malam tu habis along makan nasi goreng tu..mesti sedap!
mak aiiiii..licin dia punyer nasi..ikan tinggal tulang aje!......Jangan marah ek daling..Terima kasih kerana belanja makan..lainkali belanja lah lagi!..huhuhahaha....Muahhhh

U n Me

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan